ManageMED 2025

O KONFERENCJI

ManageMed to coroczne wydarzenie przygotowane z myślą o kadrze zarządzającej placówkami medycznymi. Bieżąca edycja odbędzie się w Hotelu Metropolo by Golden Tulip zlokalizowanym w Krakowie, przy ul. Orzechowej 11. Obszar tematyczny konferencji to poszukiwanie i prezentowanie rozwiązań na współczesne wyzwania w zakresie zarządzania placówką medyczną.

  • Łukasz Laskowski

    Łukasz Laskowski

    Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners.

  • Marcin Fiedziukiewicz

    Marcin Fiedziukiewicz

    Jest Prezesem Zarządu kliniki.pl, platformy, która od prawie 8 lat dostarcza pacjentów do klinik. Od wielu lat zajmuje się budowaniem biznesów w świecie Internetu. Znawca marketingu internetowego, e-commerce oraz zarządzania. Z wykształcenia niedoszły doktor socjologii.

  • dr n. praw. Maciej Gibiński

    dr n. praw. Maciej Gibiński

    Doktor nauk prawnych, adwokat. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych.

  • Monika Sienkiewicz

    Monika Sienkiewicz

    Doradca ds. zarządzania. Od 2001 roku jest związana z zarządzaniem w polskich firmach, a od 2007 – właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Empiria oraz konsultant biznesowy. Specjalizuje się w strategicznym i kompleksowym wspieraniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

  • Katarzyna Łempicka

    Katarzyna Łempicka

    Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Od 2015 roku związana z ochroną zdrowia.

  • Agnieszka Rudnicka-Szymczak

    Agnieszka Rudnicka-Szymczak

    Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Obecnie, członek zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System P1).

  • Helena Wloka

    Helena Wloka

    11 lat związana z Przedsiębiorstwem Konsultingowym AGM, w którym realizuje się doradzając placówkom medycznym na terenie całego kraju, jaki system zarządzania wybrać, aby spełnić przepisy prawa oraz poprawić funkcjonowanie przychodni czy szpitala. Specjalistka ds. marketingu i sprzedaży, po spotkaniu z nią, osoby zarządzające podmiotami medycznymi wiedzą czy najwłaściwszym kierunkiem jest wdrożenie akredytacji, czy może systemu ISO oraz w jaki sposób pozyskać środki na dofinasowanie zakupu sprzętu, szkoleń i doradztwa w swoim podmiocie. Prowadzi szkolenia z obsługi trudnego pacjenta oraz pacjenta o szczególnych potrzebach, które to zagadnienia są jej szczególnie bliskie z uwagi na doświadczenie życiowe, bowiem jako mama niepełnosprawnego intelektualnie syna, zetknęła się z mnóstwem nieprzewidzianych i skomplikowanych sytuacji w placówkach medycznych. Lubi piesze wędrówki, jazdę na łyżwach i rowerze, ale przede wszystkim pokazywanie innym, że niepełnosprawność to człowiek ze swoimi potrzebami i prawem do szczęścia.

  • Jakub Ożga

    Jakub Ożga

    Właściciel Medyc.pl Obserwując rynek oprogramowania medycznego w 2014 roku zauważyłem, że istniejące rozwiązania są trudne w obsłudze i nieintuicyjne. Postanowiłem to zmienić. Moim celem było stworzenie rozwiązań charakteryzujących się wysoką jakością i jednocześnie prostotą obsługi. Wykorzystując umiejętności programistyczne i posiłkując się wskazówkami użytkowników – samodzielnie zbudowałem Platformę Medyc i stworzyłem firmę, w której centrum uwagi znalazł komfort pracy klienta. Postawiłem na najwyższą jakość, partnerskie podejście i szczerość wzajemnych relacji. W ciągu kilku lat osiągnąłem cel i teraz codziennie z zespołem pracujemy nad podwyższaniem standardów produktu i rozwojem firmy.

  • Dorota Gładkowska

    Dorota Gładkowska

    Z wykształcenia filolożka i PR managerka, była dziennikarka radiowa. Dzięki pracy w newsroomie zdobyła cenną wiedzę o tym, jak budować skuteczne narracje, które są chętnie „kupowane” przez media. 20 lat doświadczenia w marketingu B2B i B2C, obecnie wiceprezeska Case Consulting Sp.z o.o. Autorka kilkudziesięciu strategii marketingowych i wizerunkowych dla klientów z branży usługowej i przemysłowej. Współtwórczyni strategii wyborczych i realizatorka pięciu wygranych kampanii wyborczych.

  • dr Wojciech Krówczyński

    dr Wojciech Krówczyński

    dr nauk ekonomicznych i finansów. Ekspert w zakresie zgodności (compliance) w zarządzaniu jakością i bezpieczeństwem pacjenta w placówce medycznej. Doświadczenie w branży medycznej nabył pracując ponad 20 lat w Polsce i za granicą na stanowiskach kierowniczych w największych światowych koncernach farmaceutycznych. Od 2015 roku jest właścicielem firmy GRAWENA CONSULTING.

  • Katarzyna Adamska

    Katarzyna Adamska

    Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji.

  • Rafał Lityński

    Rafał Lityński

    Starszy Specjalista w Sektorowym Zespole Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa (CSIRT CeZ). Od ponad dekady kieruje zespołami ludzi zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym. Z Centrum e-Zdrowia (wcześniej CSIOZ) związany od 2019 roku. Od 3 lat pracuje w Departamencie Bezpieczeństwa CeZ współpracując przy budowaniu i rozwijaniu systemów cyberbezpieczeństwa. Od początku zaangażowany w budowę i powołanie do życia CSIRT dla sektora ochrony zdrowia.
    CSIRT rozpoczął swoją działalność pod koniec 2023 roku, w celu przygotowania Ministerstwa Zdrowia i sektora ochrony zdrowia do spełnienia wymagań stawianych przez europejską dyrektywę NIS 2 i nowelizację ustawy KSC.

  • dr Anna Martens

    dr Anna Martens

    .Jest prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat jej pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiła na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiała zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku bada, wykłada i szkoli. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkoli z badań marketingowych i Data Storytelling. Badania prowadzi dla wielu branż, w tym transportowej, budowlanej, produkcyjnej, usługowej i medycznej.

  • Janusz Politowski

    Janusz Politowski

    Dyrektor ds. rozwoju w firmie Genway, od ponad 17 lat związany z branżą systemów bezpieczeństwa i technologii komunikacyjnych. Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, specjalizuje się w rozwiązaniach B2B dla placówek medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem bezprzewodowych systemów przywoławczych. Od lat wspiera szpitale, przychodnie, sanatoria i DPS-y we wdrażaniu technologii poprawiających bezpieczeństwo personelu i pacjentów. Ekspert w zakresie rozwoju produktów, wdrożeń oraz integracji technologii w sektorze ochrony zdrowia.

  • Tomasz Wysoczański

    Tomasz Wysoczański

    Doświadczony trener biznesu oraz konsultant. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, doradztwie strategicznym oraz szkoleniach rozwojowych. Aktualnie z pasją i zaangażowaniem wspiera liderów w rozwijaniu ich umiejętności przywódczych. Z powodzeniem w codziennej pracy wykorzystuje profilowanie motywacyjne Reiss Motivation Profile, co umożliwia lepsze zrozumienie motywacji i potrzeb klientów. Dodatkowo, dzięki pracy w roli menedżera, ma unikalną perspektywę łączącą teorię z praktyką, co przekłada się na bardziej pragmatyczne podejście do szkoleń i konsultacji. Jego holistyczne podejście do rozwoju liderów, połączone z bogatym doświadczeniem i zaangażowaniem, czynią go cennym partnerem dla każdego lidera dążącego do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym wymagającym środowisku biznesowym.

  • Urszula Łaskawiec

    Urszula Łaskawiec

    CEO medicine up, współzałożycielka Human Experience Institute i redaktorka naczelna magazynu i serwisu Patient Experience.Wierzy, że jakość zaczyna się od ludzi, wraca do ludzi i żyje w doświadczeniach. Od lat wspiera placówki medyczne i firmy usługowe w budowaniu zespołów, które potrafią rozmawiać, współpracować i wspólnie tworzyć wartość – dla pacjenta, klienta i innych pracowników. Łączy praktykę, strategię i psychologię, aby projektować doświadczenia, które realnie wpływają na komunikację, kulturę pracy i efektywność. Pracuje z liderami ochrony zdrowia nad tym, aby ich placówki były miejscem, do którego chce się wracać. Jej działania obejmują: komunikację opartą na rozwiązaniach (Solution-Focused Communication), wdrażanie jakości i usprawnień w ścieżce pacjenta, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu i budowanie zaangażowania zespołów, mapowanie doświadczeń (CX/PX/EX), psychometrię (FRIS, DISC, Gallup) oraz rozwój kultury feedbacku i kompetencji miękkich.

  • Daria Śliż

    Daria Śliż

    Strateg marketingowy z misją, aby działania marketingowe stały się policzalne. Prezes agencji The Mad, od 2011 roku pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż dzięki nieszablonowym kampaniom. Medycyna, produkcja i sprzedaż B2B, a nawet ginekologia estetyczna – dla niej nie ma rzeczy niemożliwych do wypromowania i przedstawienia efektów. W końcu, kto lepiej zrozumie Twojego klienta niż studentka psychologii?

  • dr n. med. Marek Konieczny

    dr n. med. Marek Konieczny

    Kardiolog i specjalista chorób wewnętrznych, od ponad dwóch dekad rozwija branżę badań klinicznych w Polsce. Prezes Zarządu Clinical Trials Solutions (CTS) oraz KO-MED Centra Kliniczne, właściciel i lider innowacji medycznych. Absolwent Akademii Medycznej w Lublinie (lek. 1995, dr n. med. 2003, spec. chorób wewnętrznych 2003, kardiolog 2006). Koordynator i główny badacz setek badań klinicznych, wielokrotnie osiągający najwyższą rekrutację w kraju i zagranicą, współpracujący z największymi sponsorami i CRO. Laureat licznych branżowych wyróżnień. Łączy praktykę kliniczną z innowacyjnym zarządzaniem i cyfrową transformacją, budując nowoczesny ekosystem badań oparty na jakości, transparentności i technologii.

  • Włodzimierz Sumiński

    Włodzimierz Sumiński

    Product Manager. Specjalista od rozwiązań, które robią różnicę. Projektuje i rozwija narzędzia, które upraszczają codzienną pracę działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta – nie tylko technologicznie, ale też operacyjnie. Każdy jego projekt to połączenie użyteczności, efektywności i najwyższych standardów bezpieczeństwa. Wie, że sukces narzędzia mierzy się nie tylko funkcjami, ale też satysfakcją tych, którzy z niego korzystają.

Kliniki.pl to innowacyjna platforma łącząca pacjentów z prywatnymi klinikami, gabinetami lekarskimi i kosmetycznymi oraz ośrodkami rehabilitacji. Obecnie umawiamy wizyty do ponad 1000 klinik, a nasi konsultanci odbierają lub przekierowują blisko 1 milion połączeń od pacjentów rocznie. Klinik.pl oferuje swoim klientom także najbardziej wiarygodny system oceniania placówek medycznych na polskim rynku – Kliniki.pl Rating Index. Link – https://www.kliniki.pl
Firma EuroSoft Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1999 roku. Od początku istnienia zajmowała się dostarczaniem rozwiązań informatycznych, wspierających procesy biznesowe w różnych sektorach gospodarki. Oferujemy zaawansowane aplikacje, usługi serwisowe oraz sprzęt komputerowy. Stanowimy zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy dzięki swojemu doświadczeniu potrafią sprostać najtrudniejszym wymogom klientów. Budując nasze systemy uwzględniamy wszystkie uwagi i sugestie użytkowników- dlatego też są one w pełni kompletne, nowoczesne i intuicyjne w obsłudze.
Kaler – Bezpieczeństwo zaczyna się od przywołania Od ponad 12 lat dostarczamy bezprzewodowe systemy przywoławcze, które realnie zwiększają bezpieczeństwo personelu i pacjentów w placówkach ochrony zdrowia. Nasze rozwiązania działają w setkach szpitali, przychodni i domów opieki – pozwalając na szybkie reagowanie w sytuacjach nagłych, w tym alarmy łazienkowe, wezwania pielęgniarki czy zgłoszenie agresywnych zachowań. Technologia Kaler nie wymaga okablowania – jest szybka we wdrożeniu, elastyczna i sprawdzona w praktyce. Pomagamy placówkom działać sprawniej, bezpieczniej i nowocześniej – każdego dnia.
Istniejemy na rynku od 1999 roku, a tak długi okres czynnego funkcjonowania pozwolił nam dobrze rozwinąć oraz usystematyzować prowadzoną działalność konsultingową oraz szkoleniową. Dzięki obsłudze ponad 600 Klientów uzyskaliśmy odpowiednie doświadczenie, które stanowi podstawę skutecznej realizacji naszych usług. Odpowiednia wiedza oraz praktyka naszych pracowników pozwala spełnić wymagania naszych Klientów. Realizujemy projekty związane z budową systemów zarządzania obejmujących certyfikacje grupowe (grupa kapitałowa, grupy firm).W naszej firmie mamy wdrożony i certyfikowany przez DEKRA System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015 oraz EN ISO 29990:2010 w zakresie usług edukacyjnych dla potrzeb kształcenia i szkolenia, wydany przez Polską Akademię Jakości CERT Sp. z o.o.
Medyc to platforma do prowadzenia przychodni, kliniki i gabinetu lekarskiego. Oprogramowanie jest proste, intuicyjne, kompleksowe i modułowe. Potrafi obsłużyć mały gabinet lekarski jak i duży podmiot z wieloma specjalizacjami medycyny prywatnej, NFZ, medycyny pracy, medycyny estetycznej, stomatologii i medycyny specjalistycznej. Posiada szereg integracji z innymi systemami.
Agencja PR specjalizująca się we współpracy z placówkami medycznymi, która wspiera je w budowaniu skutecznych planów komunikacyjnych i strategii marketingowych. Pomaga w tworzeniu spójnego wizerunku podmiotu leczniczego, zwiększaniu rozpoznawalności marki oraz w budowaniu zaufania pacjentów i partnerów biznesowych.
Welyo to polska firma technologiczna z ponad 15 letnim doświadczeniem w obszarze contact center i customer experience . Od lat wspieramy nie tylko biznes, ale też placówki medyczne od klinik po sieci medyczne w budowaniu płynnej, spersonalizowanej i bezpiecznej komunikacji z pacjentami. Nasza platforma Welyo CX integruje wszystkie kanały kontaktu telefon, czat, e mail, social media w jednym miejscu, zapewniając szybki dostęp do pełnej historii pacjenta i możliwość natychmiastowej reakcji. Dzięki temu rejestracje są bardziej dostępne, kolejki krótsze, a liczba nieodwołanych wizyt znacząco spada. Wbudowana sztuczna inteligencja chatboty , voiceboty , analityka predykcyjna i Agent Assist wspiera personel rejestracji, automatyzuje powtarzalne procesy i pozwala skupić się na tym, co najważniejsze: pacjencie.
Clinical Trials Solutions jest firmą, która wspiera badania kliniczne na każdym etapie ich realizacji. Nasze skumulowane ponad 25-letnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu badaniami klinicznymi pozwala na tworzenie i rozwijanie ośrodków oraz sieci badawczych. Pomagamy i rozwijam działalność B+R. Dzięki temu możliwe jest zwiększenie przychodów placówki od kilku do kilkudziesięciu milionów złotych rocznie. Pomagamy właścicielom podmiotów, dyrektorom i prezesom usprawniać procesy i skutecznie zarządzać badaniami klinicznymi dzięki innowacyjnemu narzędziu SMARTrials®️. Nasze rozwiązania znacząco zwiększają zyski finansowe placówki, redukują koszty prowadzenia badań oraz wspierają odzyskiwanie należności. Współpracujemy również z partnerami z USA, z którymi wdrażamy rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, technologii bezpieczeństwa danych oraz cloud computingu.
MBS Medical – Twój partner w kompleksowej obsłudze placówki MBS Medical to profesjonalny partner dla placówek ochrony zdrowia, specjalizujący się w kompleksowej obsłudze sprzętu medycznego. Oferujemy pełen zakres usług: serwis techniczny, przeglądy, doradztwo w doborze wyposażenia oraz sprzedaż nowoczesnych urządzeń dla POZ, NZOZ, szpitali i innych podmiotów leczniczych. Naszym priorytetem jest zapewnienie niezawodności, bezpieczeństwa i zgodności z obowiązującymi przepisami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i eksperckiej wiedzy naszych specjalistów gwarantujemy usługi najwyższej jakości. Nasze rozwiązania dostępne są online poprzez portale: dlaPOZ.pl, dlaNZOZ.pl oraz paszporttechniczny.pl Zapewniamy również bezpośredni kontakt z doświadczonymi doradcami, którzy doskonale rozumieją specyfikę polskiej służby zdrowia. Z MBS Medical Twoja placówka działa sprawnie i bezpiecznie.
Pharmindex Poland Sp. z o.o. jako lider informacji medycznej już od ponad 30 lat zapewnia profesjonalistom służby zdrowia stały dostęp do rzetelnej wiedzy o lekach. Współpracuje z większością producentów oprogramowania działającego m.in. w gabinetach lekarskich, przychodniach, szpitalach i aptekach w Polsce, a zakres danych które są zintegrowane w ramach tych rozwiązań pozwala wesprzeć nie tylko procesy wystawiania e-recepty, ale przede wszystkim podejmowania decyzji terapeutycznych. Z bazy leków dostarczanej przez Pharmindex każdego dnia korzysta ponad 120 tysięcy profesjonalistów medycznych. Więcej informacji: www.pharmindex.pl
Pomagamy właścicielom i menedżerom placówek medycznych budować nowoczesny, przewidywalny i zautomatyzowany system zaopatrzenia: -z gwarancją ciągłości terminowych dostaw -wygodną platformą zakupową z indywidualnymi cenami -stałymi cenami na kluczowe produkty -raportami i analizami TCU -wsparciem doradcy na każdym etapie.

Zgłoś swój udział


Wypełnij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń

+48 533 163 882

• Dostęp do całodziennego serwisu kawowego
• Pełnowartościowy poczęstunek na słodko i słono
• Pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowaną pełną agendę)
• Dostęp do nagrań wideo ze wszystkich równoległych sal tematycznych
• Zestaw unikalnych ebooków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady

 

1 osoba – 499zł brutto
2 osoby – 469zł brutto/os.
3 osoby i więcej – 449zł brutto/os

Newsletter