IX Ogólnopolskie Forum Zarządzających w Medycynie

O KONFERENCJI

To już IX edycja Ogólnopolskiego Forum Zarządzających w Medycynie, które odbędzie się w dniach 28 i 29 maja w Hotelu Vienna House Easy Katowice, ul. Sokolska 24.

W tej edycji organizatorzy wprowadzili szereg innowacji, które wzbogacą program Forum. Uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w nowych sesjach tematycznych, podczas których doświadczeni eksperci poruszą kluczowe zagadnienia związane z prowadzeniem placówki medycznej. Dodatkowo, w ramach Forum odbędzie się część warsztatowa, która umożliwi zdobycie praktycznych umiejętności, oraz sesja Q&A z prawnikiem i trenerem biznesu, dająca uczestnikom szansę na bezpośrednią interakcję z ekspertami.

Kolejną tegoroczną nowością będzie część wieczorna Forum, która odbędzie się pomiędzy pierwszym, a drugim dniem konferencji i ma na celu stworzenie przestrzeni do regeneracji pomiędzy pełnymi pracy dniami konferencyjnymi, integracji oraz poszerzenia kontaktów zawodowych.

Do udziału zaproszeni są przedstawiciele kadr zarządzających placówek medycznych, niezależnie od ich wielkości czy specyfiki działalności.

Celem wydarzenia jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi, poszukiwanie rozwiązań na kluczowe problemy, z jakimi zmagają się placówki medyczne, oraz promowanie sprawdzonych rozwiązań, które poprawiają efektywność pracy w polskim sektorze ochrony zdrowia.

  • Aleksandra Laskowska

    Aleksandra Laskowska

    Certyfikowany coach zespołowy, posiadający bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne.

  • Łukasz Laskowski

    Łukasz Laskowski

    Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…

  • dr n. praw. Maciej Gibiński

    dr n. praw. Maciej Gibiński

    Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce.

  • Marcin Fiedziukiewicz

    Marcin Fiedziukiewicz

    Ekspert w zakresie tworzenia i audytu modeli biznesowych. Specjalista w budowaniu strategii i projektowania zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Doradca w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych. Od lat związany z rynkiem nowych technologii oraz e-commerce. Prezes Zarządu Kliniki.pl. Swoją karierą z biznesem oraz internetem zaczynał  jako publicysta w miesięczniku Marketing Serwis, gdzie opisywał tworzący się w Polsce świat Internetu oraz przeprowadzał rozmowy z twórcami polskich spółek internetowych (Onet, Interia, Hoga). Realizował projekty m.in. na rzecz Grupy Allegro, Tauron czy ING Bank Śląski. Twórca aplikacji rekrutacyjnej do szukania pracy i pracowników Jobsquare, z której korzystało  ponad 300 tys. użytkowników w Polsce i na Ukrainie. Od ponad trzech lat w branży medycznej zmienił serwis Tourmedica.pl w Kliniki.pl i buduję drugą co do wielkości markę medycznego med techu w Polsce, która w ciągu ostatnich 2 lat urosła o ponad 300%.

  • Katarzyna Łempicka

    Katarzyna Łempicka

    Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych – wspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy.

  • Katarzyna Adamska

    Katarzyna Adamska

    Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji.

  • dr Anna Martens

    dr Anna Martens

    Jest prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat jej pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiła na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiała zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku bada, wykłada i szkoli. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkoli z badań marketingowych i Data Storytelling. Badania prowadzi dla wielu branż, w tym transportowej, budowlanej, produkcyjnej, usługowej i medycznej.

  • Monika Sienkiewicz

    Monika Sienkiewicz

    Doradca w obszarze zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami w Polsce. Realizuje się jako strateg, konsultant, trener i czasami prelegent. Przeprowadza transformacje firm, wprowadza zwinne metody zarządzania, zmienia modele biznesowe. Od 2007 roku prowadzi swoją firmę doradczo-szkoleniową Empiria. Specjalizuje się w prowadzeniu procesów strategicznych w firmach wg autorskiej metody analityczno-kreatywnych warsztatów strategicznych. W ofercie posiada także dedykowane warsztaty oraz sesje indywidualne doskonalące umiejętności komunikacji i zarządzania. Indywidualne i zespołowe spotkania doradcze są dla niej największym wyzwaniem.

  • dr Wojciech Krówczyński

    dr Wojciech Krówczyński

    dr nauk ekonomicznych i finansów. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego i Politechniki Krakowskiej. Specjalista w zakresie zgodności (compliance) w zarządzaniu jakością i bezpieczeństwem w podmiotach leczniczych. Audytor ISO z doświadczeniem w zakresie minimalizowania ryzyka wystąpienia braku zgodności z przepisami prawa, standardami branżowymi, normami, regulacjami wewnętrznymi i dobrymi praktykami stosowanymi w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Inspektor ochrony danych. Doradca zawodowy. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz nadzór w zakresie zarządzania jakością i bezpieczeństwem.

  • Daria Śliż

    Daria Śliż

    Strateg marketingowy z misją, aby działania marketingowe stały się policzalne. Prezes agencji The Mad, od 2011 roku pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż dzięki nieszablonowym kampaniom. Medycyna, produkcja i sprzedaż B2B, a nawet ginekologia estetyczna – dla niej nie ma rzeczy niemożliwych do wypromowania i przedstawienia efektów. W końcu, kto lepiej zrozumie Twojego klienta niż studentka psychologii?

  • Tomasz Wysoczański

    Tomasz Wysoczański

    doświadczony trener biznesu oraz konsultant. Posiada wieloletnie doświadczenie w Reiss Motivation Profile, co umożliwia lepsze zrozumienie motywacji i potrzeb zarządzaniu projektami, doradztwie strategicznym oraz szkoleniach rozwojowych. Aktualnie z pasją i zaangażowaniem wspiera liderów w rozwijaniu ich umiejętności przywódczych. Z powodzeniem w codziennej pracy wykorzystuje profilowanie motywacyjne klientów. Dodatkowo, dzięki pracy w roli menedżera, ma unikalną perspektywę łączącą teorię z praktyką, co przekłada się na bardziej pragmatyczne podejście do szkoleń i konsultacji. Jego holistyczne podejście do rozwoju liderów, połączone z bogatym doświadczeniem i zaangażowaniem, czynią go cennym partnerem dla każdego lidera dążącego do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym wymagającym środowisku biznesowym.

  • Jakub Ożga

    Jakub Ożga

    Właściciel Medyc.pl Obserwując rynek oprogramowania medycznego w 2014 roku zauważyłem, że istniejące rozwiązania są trudne w obsłudze i nieintuicyjne. Postanowiłem to zmienić. Moim celem było stworzenie rozwiązań charakteryzujących się wysoką jakością i jednocześnie prostotą obsługi. Wykorzystując umiejętności programistyczne i posiłkując się wskazówkami użytkowników – samodzielnie zbudowałem Platformę Medyc i stworzyłem firmę, w której centrum uwagi znalazł komfort pracy klienta. Postawiłem na najwyższą jakość, partnerskie podejście i szczerość wzajemnych relacji. W ciągu kilku lat osiągnąłem cel i teraz codziennie z zespołem pracujemy nad podwyższaniem standardów produktu i rozwojem firmy.

Główny partner konferencji. Kliniki.pl to innowacyjna platforma łącząca pacjentów z prywatnymi klinikami, gabinetami lekarskimi i kosmetycznymi oraz ośrodkami rehabilitacji. Obecnie umawiamy wizyty do ponad 1000 klinik, a nasi konsultanci odbierają lub przekierowują blisko 1 milion połączeń od pacjentów rocznie. Klinik.pl oferuje swoim klientom także najbardziej wiarygodny system oceniania placówek medycznych na polskim rynku – Kliniki.pl Rating Index. Link - https://www.kliniki.pl
Medyc to platforma do prowadzenia przychodni, kliniki i gabinetu lekarskiego. Oprogramowanie jest proste, intuicyjne, kompleksowe i modułowe. Potrafi obsłużyć mały gabinet lekarski jak i duży podmiot z wieloma specjalizacjami medycyny prywatnej, NFZ, medycyny pracy, medycyny estetycznej, stomatologii i medycyny specjalistycznej. Posiada szereg integracji z innymi systemami.
Firma EuroSoft Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1999 roku. Od początku istnienia zajmowała się dostarczaniem rozwiązań informatycznych, wspierających procesy biznesowe w różnych sektorach gospodarki. Oferujemy zaawansowane aplikacje, usługi serwisowe oraz sprzęt komputerowy. Stanowimy zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy dzięki swojemu doświadczeniu potrafią sprostać najtrudniejszym wymogom klientów. Budując nasze systemy uwzględniamy wszystkie uwagi i sugestie użytkowników- dlatego też są one w pełni kompletne, nowoczesne i intuicyjne w obsłudze.
Istniejemy na rynku od 1999 roku, a tak długi okres czynnego funkcjonowania pozwolił nam dobrze rozwinąć oraz usystematyzować prowadzoną działalność konsultingową oraz szkoleniową. Dzięki obsłudze ponad 600 Klientów uzyskaliśmy odpowiednie doświadczenie, które stanowi podstawę skutecznej realizacji naszych usług. Odpowiednia wiedza oraz praktyka naszych pracowników pozwala spełnić wymagania naszych Klientów. Realizujemy projekty związane z budową systemów zarządzania obejmujących certyfikacje grupowe (grupa kapitałowa, grupy firm).W naszej firmie mamy wdrożony i certyfikowany przez DEKRA System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015 oraz EN ISO 29990:2010 w zakresie usług edukacyjnych dla potrzeb kształcenia i szkolenia, wydany przez Polską Akademię Jakości CERT Sp. z o.o.
Agencja PR współpracująca z placówkami medycznymi w zakresie budowy planów i strategii marketingowej. Ponadto Case Consulting pomaga w komunikacji kryzysowej oraz budowie marki osobistej. Zespół jest tworzony przez doświadczonych ekspertów mających w swoim portfolio wiele skutecznie zrealizowanych projektów.
BTL Industries Limited jest międzynarodową firmą specjalizującą się w produkcji oraz dystrybucji najwyższej jakości aparatury medycznej z zakresu fizjoterapii, kardiologii, medycyny estetycznej oraz stomatologii. Główna siedziba firmy mieści się w Wielkiej Brytanii. Produkty BTL sprzedawane są na całym świecie poprzez rozbudowaną sieć przedstawicielstw oraz oficjalnych dystrybutorów. BTL dostarcza na rynek produkty spełniające najwyższe standardy jakości. BTL Polska Sp. z o.o. została założona w roku 2001 i jest oficjalnym przedstawicielstwem BTL Industries w Polsce. W naszej ofercie znajduje się szeroka gama urządzeń do fizjoterapii, neurorehabilitacji, kardiologii, spirometrii, ginekologii, medycyny estetycznej oraz stomatologii. Nasze produkty wyróżnia innowacyjność i intuicyjność użytkowania, doskonałe parametry oraz najwyższa jakość wykonania. Oferujemy pełną gamę usług dodatkowych, takich jak: wsparcie techniczne i serwisowe, doradztwo, szkolenia i warsztaty, rabaty dla stałych klientów, system finansowania zakupu (leasing, raty) oraz wsparcie w uzyskaniu dofinansowania.
Planerio – inteligentny grafik pracy Dzięki inteligentnemu algorytmowi zyskasz zadowolonych pracowników i nawet do 90% więcej czasu dla pacjentów. Połączenie sztucznej inteligencji (AI) z doświadczeniem opartym na milionach harmonogramów dyżurów umożliwia nam pełną automatyzację procesu planowania. Nasz algorytm w prosty sposób radzi sobie z przetwarzaniem skomplikowanych zmiennych planistycznych za pomocą jednego kliknięcia. Wykorzystaj wiedzę ponad 60 000 osób zajmujących się planowaniem grafików dyżurów – lekarzy, menedżerów przychodni oraz techników medycznych z ponad 3 000 lokalizacji – i przekonaj się sam, jakie korzyści przynosi Planerio
Louis Lanier to marka, która powstała z miłości do mody i innowacji. Tworzymy produkty – nowoczesną odzież lekarską, które łączą styl, wygodę i nowoczesne rozwiązania w zakresie ochrony antybakteryjnej. Wierzymy, że nowe technologie w połączeniu z modą mogą z powodzeniem zmieniać konsumencki świat na lepszy.Nasze zaawansowane technologicznie badania zaowocowały stworzeniem nowego standardu wśród tkanin wykorzystywanych do produkcji ubrań medycznych. Antybakteryjny materiał SILVERPRO+ to prawdziwa innowacja na rynku:• redukuje wzrost drobnoustrojów• ogranicza przykry zapach• zapewnia dłuższy żywot ubrania
Jesteśmy liderami na rynku usług prawnych dla branży medycznej. Pomagamy publicznym i prywatnym podmiotom medycznym, zapewniając kompleksową i profesjonalną obsługę prawną. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży medycznej, jednocześnie będąc największą kancelarią prawną w województwie łódzkim współpracujemy z placówkami z całej Polski. Szczególnie specjalizujemy się w zakładaniu, przekształcaniu działalności medycznej, obsłudze bieżącej szpitali i przychodni, partnerstwu publiczno-prywatnemu, współpracy z NFZ, badaniach klinicznych, sporach sądowych o błędy medyczne oraz sporach z NFZ.

Zgłoś swój udział


Wypełnij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń

+48 533 163 882

1 Pakiet

Pakiet kompleksowy: udział w konferencji, serwis kawowy i pełnowartościowy poczęstunek, pakiet edukacyjny, nagrania wideo ze wszystkich wykładów, udział w części wieczornej + pokój 1 os. ze śniadaniem.

Cena: 1499 zł brutto

2 Pakiet

Pakiet podstawowy+: udział w konferencji, serwis kawowy i pełnowartościowy poczęstunek, pakiet edukacyjny, nagrania wideo ze wszystkich wykładów + udział w części wieczornej.

Cena: 999 zł brutto

3 Pakiet

Pakiet podstawowy: udział w konferencji, serwis kawowy i pełnowartościowy poczęstunek, pakiet edukacyjny, nagrania wideo ze wszystkich wykładów.

Cena: 599 zł brutto

Partnerzy

Newsletter