Konferencja pt. „Organizacja i Zarządzanie w Opiece Zdrowotnej”

O KONFERENCJI

II Ogólnopolska Konferencja pt. ” Organizacja i Zarządzanie w Opiece Zdrowotnej” to wyjątkowe wydarzenie skierowane do właścicieli i menedżerów placówek medycznych.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z bogatym programem, który obfituje w inspirujące i merytoryczne wystąpienia ekspertów z branży ochrony zdrowia. Wydarzenie odbędzie się w formie równoległych paneli tematycznych, co pozwoli uczestnikom na dobór sesji zgodnie z profilem ich działalności oraz indywidualnymi potrzebami.

Ważnym elementem konferencji będzie możliwość poszerzenia sieci kontaktów zawodowych. W ramach programu przewidziana jest m.in. moderowana sesja networkingowa, podczas której uczestnicy będą mieli szansę nawiązać relacje z innymi menedżerami, właścicielami placówek oraz prelegentami i partnerami wydarzenia, a także wystawa, w ramach której będzie można poznać bliżej najnowsze rozwiązania wspomagające pracę placówek medycznych.

Konferencja odbędzie się 3 kwietnia w Hotelu Novotel Centrum Poznań, przy placu Władysława Andersa 1.

Wspólnie na rzecz budowania doskonałości w zarządzaniu placówką medyczną!

  • Aleksandra Laskowska

    Aleksandra Laskowska

    Certyfikowany coach zespołowy, posiadający bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne.

  • Marcin Fiedziukiewicz

    Marcin Fiedziukiewicz

    Ekspert w zakresie tworzenia i audytu modeli biznesowych. Specjalista w budowaniu strategii i projektowania zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Doradca w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych. Od lat związany z rynkiem nowych technologii oraz e-commerce. Prezes Zarządu Kliniki.pl. Swoją karierą z biznesem oraz internetem zaczynał  jako publicysta w miesięczniku Marketing Serwis, gdzie opisywał tworzący się w Polsce świat Internetu oraz przeprowadzał rozmowy z twórcami polskich spółek internetowych (Onet, Interia, Hoga). Realizował projekty m.in. na rzecz Grupy Allegro, Tauron czy ING Bank Śląski. Twórca aplikacji rekrutacyjnej do szukania pracy i pracowników Jobsquare, z której korzystało  ponad 300 tys. użytkowników w Polsce i na Ukrainie. Od ponad trzech lat w branży medycznej zmienił serwis Tourmedica.pl w Kliniki.pl i buduję drugą co do wielkości markę medycznego med techu w Polsce, która w ciągu ostatnich 2 lat urosła o ponad 300%.

  • Dorota Gładkowska

    Dorota Gładkowska

    Z wykształcenia filolożka i PR managerka, była dziennikarka radiowa. Dzięki pracy w newsroomie zdobyła cenną wiedzę o tym, jak budować skuteczne narracje, które są chętnie „kupowane” przez media. 20 lat doświadczenia w marketingu B2B i B2C, obecnie wiceprezeska Case Consulting Sp.z o.o. Autorka kilkudziesięciu strategii marketingowych i wizerunkowych dla klientów z branży usługowej i przemysłowej. Współtwórczyni strategii wyborczych i realizatorka pięciu wygranych kampanii wyborczych. Copywriterka, która kocha dobre opowieści, skutecznie zarządzająca „gaszeniem pożarów” podczas kryzysów wizerunkowych. Wydawczyni prasy na zamówienie. Uwielbia pracę warsztatową z klientami, dzięki której mogą oni nowo odkrywać prawdziwą wartość ich marek.

  • Łukasz Laskowski

    Łukasz Laskowski

    Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…

  • Katarzyna Adamska

    Katarzyna Adamska

    Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji.

  • Katarzyna Łempicka

    Katarzyna Łempicka

    Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych – wspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy.

  • Katarzyna Kuligowska

    Katarzyna Kuligowska

    Twórczyni marki Przestrzeń Holistycznego Rozwoju, Trenerka Rozwoju Osobistego i Biznesu.

    Opiekunka kierunku i wykładowczyni studiów podyplomowych Psychologia pozytywna na WSG w Bydgoszczy, Terapeutka i Coach systemowy, Mentorka biznesu. Od ponad 10 lat prowadzę własną firmę szkoleniową, w nurcie rozwoju osobistego i rozwoju samoświadomości. Wspieram przedsiębiorców w szlifowaniu ich liderskich kompetencji oraz w rozwoju ich zespołów w obszarze efektywności, komunikacji, sprzedaży, rozwiązywania konfliktów, budowania kultury organizacji opartej o szacunek i empatię. Pracuję z klientami w czasie grupowych warsztatów i w czasie indywidualnych sesji. Pracujemy na poziomach świadomości i nieświadomości, co efektywnie wspiera proces zmian klienta, odblokowując jego potencjał, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

  • dr. n. praw. Maciej Gibiński

    dr. n. praw. Maciej Gibiński

    Doświadczony trener biznesu oraz konsultant. Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz roszczeniach placówek medycznych. Wykładowca akademicki. Inspektor ochrony danych. Autor licznych publikacji z zakresu prawa medycznego. Uczestnik krajowych i międzynarodowych Konferencji naukowych z zakresu Prawa Medycznego.

  • Jakub Ożga

    Jakub Ożga

    Właściciel Medyc.pl Obserwując rynek oprogramowania medycznego w 2014 roku zauważyłem, że istniejące rozwiązania są trudne w obsłudze i nieintuicyjne. Postanowiłem to zmienić. Moim celem było stworzenie rozwiązań charakteryzujących się wysoką jakością i jednocześnie prostotą obsługi. Wykorzystując umiejętności programistyczne i posiłkując się wskazówkami użytkowników – samodzielnie zbudowałem Platformę Medyc i stworzyłem firmę, w której centrum uwagi znalazł komfort pracy klienta. Postawiłem na najwyższą jakość, partnerskie podejście i szczerość wzajemnych relacji. W ciągu kilku lat osiągnąłem cel i teraz codziennie z zespołem pracujemy nad podwyższaniem standardów produktu i rozwojem firmy.

  • r. pr. Krzysztof Kozik

    r. pr. Krzysztof Kozik

    Radca prawny, założyciel i wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik z Poznania. Specjalizuje się w doradztwie dotyczącym transakcji zakupu i sprzedaży firm medycznych. Wspiera klientów w planowaniu procesów przekazania biznesu następcom (sukcesja), a także reprezentuje wspólników jako negocjator w sporach między nimi. Doradza w prowadzeniu biznesu od utworzenia spółki, przez jej rozwój, po sprzedaż udziałów inwestorowi. Specjalizuje się w procesach przekształcania jednoosobowych działalności gospodarczych, a także dużych spółek oraz w transakcjach przeniesienia przedsiębiorstwa. Przekształcił spółki o łącznej wartości majątku przekraczającej 400.000.000,00 zł. Większość przekształceń dotyczyła firm medycznych, w tym z kontraktami z NFZ. Był wspólnikiem placówek medycznych w zakresie specjalistyki i rehabilitacji.

  • Rafał Lityński

    Rafał Lityński

    Starszy Specjalista w Sektorowym Zespole Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa (CSIRT CeZ). Od ponad dekady kieruje zespołami ludzi zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym. Z Centrum e-Zdrowia (wcześniej CSIOZ) związany od 2019 roku. Od 3 lat pracuje w Departamencie Bezpieczeństwa CeZ współpracując przy budowaniu i rozwijaniu systemów cyberbezpieczeństwa. Od początku zaangażowany w budowę i powołanie do życia CSIRT dla sektora ochrony zdrowia.

    CSIRT rozpoczął swoją działalność pod koniec 2023 roku, w celu przygotowania Ministerstwa Zdrowia i sektora ochrony zdrowia do spełnienia wymagań stawianych przez europejską dyrektywę NIS 2 i nowelizację ustawy KSC, która ma wejść w życie 17 października tego roku.

  • dr Anna Martens

    dr Anna Martens

    Jest prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat jej pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiła na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiała zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku bada, wykłada i szkoli. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkoli z badań marketingowych i Data Storytelling. Badania prowadzi dla wielu branż, w tym transportowej, budowlanej, produkcyjnej, usługowej i medycznej.

  • Mateusz Kamiński

    Mateusz Kamiński

    Współpracuje z Kancelarią Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik. Specjalizuje się w doradztwie podatkowym skierowanym do przedsiębiorców rodzinnych. Wspiera polskie firmy poprzez tworzenie dla nich indywidualnych projektów planowania podatkowego oraz zabezpieczenia jego efektów. Można liczyć na jego wsparcie w postaci wyboru korzystnej formy prawnej prowadzenia swojej firmy, stworzenia struktury zabezpieczenia i inwestowania majątku rodzinnego, podatkowego zabezpieczenia czynności reorganizacyjnych (przekształceń, podziałów, czy połączeń), doradztwa podatkowego przy transakcjach sprzedaży firmy lub pozyskiwania inwestora zewnętrznego, doradztwa podatkowego w zakresie skorzystania z ulg i zwolnień podatkowych (m.in. ulga B+R, IP BOX, Polska Strefa Inwestycji), doradztwa podatkowego w zakresie inwestycji zagranicznych, uzyskania opinii podatkowych lub interpretacji indywidualnych prawa podatkowego lub innych form stanowisk organów podatkowych.

  • dr Wojciech Krówczyński

    dr Wojciech Krówczyński

    dr nauk ekonomicznych i finansów. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego i Politechniki Krakowskiej. Specjalista w zakresie zgodności (compliance) w zarządzaniu jakością i bezpieczeństwem w podmiotach leczniczych. Audytor ISO z doświadczeniem w zakresie minimalizowania ryzyka wystąpienia braku zgodności z przepisami prawa, standardami branżowymi, normami, regulacjami wewnętrznymi i dobrymi praktykami stosowanymi w podmiotach sektora prywatnego i publicznego. Inspektor ochrony danych. Doradca zawodowy. Związany z branżą medyczną od 1989 roku. Prowadzi wykłady, audyty, szkolenia oraz nadzór w zakresie zarządzania jakością i bezpieczeństwem.

kliniki.pl to innowacyjna platforma łącząca pacjentów z prywatnymi klinikami, gabinetami lekarskimi i kosmetycznymi oraz ośrodkami rehabilitacji. Obecnie umawiamy wizyty do ponad 1000 klinik, a nasi konsultanci odbierają lub przekierowują blisko 1 milion połączeń od pacjentów rocznie. Klinik.pl oferuje swoim klientom także najbardziej wiarygodny system oceniania placówek medycznych na polskim rynku – Kliniki.pl Rating Index. Link - https://www.kliniki.pl kliniki.pl to innowacyjna platforma łącząca pacjentów z prywatnymi klinikami, gabinetami lekarskimi i kosmetycznymi oraz ośrodkami rehabilitacji. Obecnie umawiamy wizyty do ponad 1000 klinik, a nasi konsultanci odbierają lub przekierowują blisko 1 milion połączeń od pacjentów rocznie. Klinik.pl oferuje swoim klientom także najbardziej wiarygodny system oceniania placówek medycznych na polskim rynku – Kliniki.pl Rating Index. Link - https://www.kliniki.p
Firma EuroSoft Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1999 roku. Od początku istnienia zajmowała się dostarczaniem rozwiązań informatycznych, wspierających procesy biznesowe w różnych sektorach gospodarki. Oferujemy zaawansowane aplikacje, usługi serwisowe oraz sprzęt komputerowy. Stanowimy zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy dzięki swojemu doświadczeniu potrafią sprostać najtrudniejszym wymogom klientów. Budując nasze systemy uwzględniamy wszystkie uwagi i sugestie użytkowników- dlatego też są one w pełni kompletne, nowoczesne i intuicyjne w obsłudze.
Agencja PR współpracująca z placówkami medycznymi w zakresie budowy planów i strategii marketingowej. Ponadto Case Consulting pomaga w komunikacji kryzysowej oraz budowie marki osobistej. Zespół jest tworzony przez doświadczonych ekspertów mających w swoim portfolio wiele skutecznie zrealizowanych projektów.
Medyc to platforma do prowadzenia przychodni, kliniki i gabinetu lekarskiego. Oprogramowanie jest proste, intuicyjne, kompleksowe i modułowe. Potrafi obsłużyć mały gabinet lekarski jak i duży podmiot z wieloma specjalizacjami medycyny prywatnej, NFZ, medycyny pracy, medycyny estetycznej, stomatologii i medycyny specjalistycznej. Posiada szereg integracji z innymi systemami.
Jako zespół radców prawnych Kancelarii Pawelczyk-Kozik z Poznania specjalizujemy się w obsłudze placówek medycznych. Od ponad dwunastu lat dostarczamy naszym Klientom medycznym profesjonalne rozwiązania prawne i biznesowe. Łączymy wiedzę prawniczą z własnymi doświadczeniami, gdyż sami także jesteśmy właścicielami placówek medycznych, w tym stomatologicznych. Dzięki temu tym lepiej rozumiemy biznes medyczny i problemy praktyczne naszych Klientów. Zapewniamy bieżącą obsługę prawną, audyty, przygotowanie bezpiecznej dokumentacji, prowadzimy sprawy przed NFZ, pomagamy w kontraktowaniu świadczeń, wspieramy podczas kontroli, przekształcamy podmioty lecznicze, reprezentujemy placówki w sprawach sądowych dotyczących roszczeń pacjentów, zapewniamy bezpieczeństwo ochrony danych osobowych i wiele więcej. Mamy też duże doświadczenie w transakcjach sprzedaży placówek medycznych, zarówno od strony sprzedającego, jak i kupującego. Poznaj nas na www.pawelczyk-kozik.pl.
CeCert Sp. z o.o. – Twój partner w certyfikacji i szkoleniach CeCert Sp. z o.o. to jednostka certyfikująca, oferująca kompleksowe usługi w obszarze: • systemów zarządzania, • certyfikacji osób, • wyrobów medycznych • szkoleń. Posiadamy akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie systemów zarządzania jakością wg ISO 9001 i ISO 13485, a wkrótce systemu zarządzania bezpieczeństwem wg ISO 27001. Od kwietnia 2023 r. oferujemy akredytowany przez PCA program certyfikacji Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001, a aktualnie rozszerzamy naszą ofertę o program Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg ISO 22301. Uzyskane w tych procesach certyfikaty uprawniają do przeprowadzania audytów bezpieczeństwa wg ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. Dzięki wysokim standardom działania i doświadczeniu wspieramy organizacje w osiąganiu ich celów biznesowych oraz spełnianiu wymagań norm międzynarodowych. CeCert to wsparcie rozwoju Twojej organizacji.

Zostań partnerem wydarzenia!

Współpraca podczas Ogólnopolskiej Konferencji pt. „Organizacja i Zarządzanie w Opiece Zdrowotnej” to wspaniała okazja, aby zaprezentować swoje rozwiązania przed osobami decyzyjnymi. Wśród form partnerstwa przewidujemy m.in. możliwość prowadzenia wykładu w trakcie spotkania, stoisko w części wystawienniczej, dołączenie ulotek oraz wiele innych interesujących form dotarcia do grupy docelowej.

Zainteresowane firmy zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego: 506:421:408 michal.podlas@mcbkonferencje.pl

Zgłoś swój udział


Wypełnij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń

+48 533 163 882

1 Pakiet

Pakiet kompleksowy:

  • udział w konferencji,
  • całodzienny serwis kawowy oraz pełnowartościowy poczęstunek na słodko i słono,
  • pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowana pełna agenda),
  • nagrania ze wszystkich wykładów dostęp do końca 2025 roku,
  • unikalne ebooki przygotowane przez ekspertów prowadzących,
  • voucher na obiad konferencyjny,
  • certyfikat potwierdzający udział,
  • dostęp do unikalnej platformy elearningowej z nagraniami ze wszystkich naszych konferencji dla menedżerów zdrowia od kwietnia do grudnia 2025 roku
  • voucher na książkę do wyboru spośród dostępnych tytułów na stoisku konferencyjnym w dniu wydarzenia,
  • unikalne wideo z kursem „Konstruktywna ocena pracownicza”,
  • unikalne wideo z kursem „Motywowanie pracowników i automotywacja menedżera”.

Cena: 1699 zł brutto

2 Pakiet

Pakiet rozszerzony:

  • udział w konferencji,
  • całodzienny serwis kawowy oraz pełnowartościowy poczęstunek na słodko i słono,
  • pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowana pełna agenda),
  • nagrania ze wszystkich wykładów dostęp na 90 dni,
  • unikalne ebooki przygotowane przez ekspertów prowadzących,
  • voucher na obiad konferencyjny.

Cena: 899 zł brutto

3 Pakiet

Pakiet podstawowy:

  • udział w konferencji,
  • całodzienny serwis kawowy oraz pełnowartościowy poczęstunek na słodko i słono,
  • pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowana pełna agenda),
  • nagrania ze wszystkich wykładów dostęp na 30 dni,
Cena: 499 zł brutto

Newsletter