Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Mielno 2024

O KONFERENCJI

12 grudnia 2024 w Mielnie (12km od centrum Koszalina) odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Służby Zdrowia.
Serdecznie zapraszamy!

Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb. Chcemy, aby nasi uczestnicy po ukończeniu konferencji byli przygotowani nawet na najtrudniejsze sytuacje, dlatego wspólnie z ekspertami przygotowaliśmy wyjątkową sesję Q&A (pytań i odpowiedzi). Podczas niej prawnik i trener biznesu odpowiedzą na pytania związane z Państwa codzienną pracą! Odbędzie się ona na głównej sali, w godzinach 16:20-17:10.

Zapisy na konferencję prowadzone są w dwóch turach. W ramach każdej z nich, przewidziane są rabaty.
I tura – zapisy w terminie 01.10-31.10 – rabat 10%
II  tura – zapisy w terminie 01.11-30.11 – rabat 5%
Zgłoszenia po 30.11 przyjmowane są w standardowej cenie.

Chcesz zgłosić więcej niż jedną osobę? Skontaktuj się z nami (533-163-882, biuro@mcbkonferencje.pl) i wspólnie ustalimy rabat grupowy!

Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl.

Radca prawny i partner Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych. Osoba z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w prawie korporacyjnym. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w sprawach gospodarczych, w szczególności w zakresie sukcesji i przekształceń działalności gospodarczych w spółki kapitałowe. Sprawny negocjator i dokładny analityk. Ceni sobie biznesowy networking i budowanie dobrych relacji. Od 2012 roku nieprzerwanie publikuje na łamach dwumiesięcznika „Radca prawny”, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz roszczeniach placówek medycznych. Wykładowca akademicki. Inspektor ochrony danych. Autor licznych publikacji z zakresu prawa medycznego. Uczestnik krajowych i międzynarodowych Konferencji naukowych z zakresu Prawa Medycznego.

Trener Biznesu, konsultant, dzielenie się wiedzą od zawsze było jej pasją. Jest trenerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z jej wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne. Tematy szkoleniowe, które cieszą się największym zainteresowaniem dotyczą przede wszystkim profesjonalnej obsługi pacjenta poprzez pryzmat radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w celu budowania wizerunku nowoczesnej placówki medycznej przyjaznej pacjentowi, podstaw komunikacji interpersonalnej opartej na empatii i asertywności, zarządzania personelem poprzez komunikację opartą na wzajemnym szacunku, budowania zdrowej współpracy zespołowej oraz radzeniem sobie ze stresem w miejscu pracy.

Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…

Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Ukończyła podyplomowe studia na SGH Zarządzanie Zakładami Opieki Zdrowotnej.  Posiada międzynarodowe certyfikaty z zakresu zarządzania projektami(Prince2, Prince2Practictional, Management of Risk, Agile, Facylitation) Obecnie, studentka podyplomowych studiów MBA Healthcare Innovation & Technology w Centrum Kształcenia Podyplomowego Łazarski w Warszawie. Jest członkiem zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System E-zdrowie, P1).

Agent ubezpieczeniowy z bogatym doświadczeniem zawodowym w sektorze finansowym i sprzedaży bezpośredniej. Posiada ponad siedem lat doświadczenia w pracy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, co pozwala jej skutecznie doradzać w zakresie ochrony majątku i zarządzania ryzykiem. Przez lata współpracowała z wieloma firmami, wspierając je w wyborze rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych. Specjalizuje się w ubezpieczeniach na życie oraz prywatnej opiece zdrowotnej, a także w tworzeniu strategii sukcesji dla firm. W swojej pracy stawia na indywidualne podejście, które pozwala jej dostosowywać oferty do specyficznych potrzeb klientów. Jej doświadczenie w finansach i analiza ryzyka stanowią solidne podstawy do oferowania kompleksowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Podczas swojej prelekcji opowie o roli ubezpieczeń w procesie sukcesji, podkreślając, jak mogą one wspierać stabilność i rozwój firm w obliczu trudnych sytuacji.

 

Przedstawiciel organizatora, prowadzący wydarzenie. Od ponad 10 lat specjalizuje się w organizacji konferencji i szkoleń dla ochrony zdrowia, mając na koncie blisko 200 takich wydarzeń. Podczas tych spotkań dba o każdy szczegół – od sprawnego przebiegu, przez pilnowanie harmonogramu i prezentacji, aż po koordynację obecności prelegentów. Jest kluczową osobą do kontaktu – zarówno przed, w trakcie, jak też po konferencji. Prowadzący sesję networkingową.

Misją zespołu SubalMED, będącego od 2019 roku autoryzowanym partnerem Asseco, jest szeroko pojęte merytoryczno-informatyczne wsparcie placówek służby zdrowia w zakresie obsługi programu mMedica, rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, prowadzenia dokumentacji medycznej w formie elektronicznej oraz utrzymania systemów informatycznych.
Simpliteca.com to wyjątkowa firma. Tworzymy zgrany zespół specjalistów, który od 10 lat aktywnie wspiera małe i średnie firmy we wzroście i rozwoju. Przez te lata wspomogliśmy swoją wiedzą i doświadczeniem setki podmiotów, które dziś funkcjonują jako monopoliści w swoim obszarze. Pracujemy zdalnie, nie mamy swojego biura. Mimo to, tworzymy świetną atmosferę, budujemy długoletnie relacje i działamy efektywniej niż wiele tradycyjnych agencji marketingowych. Jeśli tylko czujesz, że Twoja firma stoi w miejscu, wskaźniki wzrostu dawno przestały rosnąć, a konkurencja odbiera Ci kolejnych klientów – odezwij się. Na pewno pomożemy!
Allianz to jedna z największych firm ubezpieczeniowych na świecie, działająca w ponad 70 krajach, w tym w Polsce. Ma 130 lat doświadczenia. Oferuje szeroki wachlarz produktów ubezpieczeniowych, w tym ubezpieczenia na życie, zdrowotne, majątkowe, komunikacyjne oraz inwestycyjne. Allianz wspiera zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstwa, dostarczając rozwiązania, które chronią to, co dla nich najważniejsze. Nasze innowacyjne podejście, oparte na nowoczesnych technologiach, pozwala na efektywne zarządzanie ryzykiem oraz zapewnianie najwyższej jakości usług. W Polsce Allianz wyróżnia się ofertą ubezpieczeń zdrowotnych i pracowniczych, które pomagają firmom zadbać o zdrowie i dobrostan ich zespołów. Naszym priorytetem jest budowanie zaufania oraz długotrwałych relacji z klientami poprzez dostarczanie niezawodnych rozwiązań w zmieniającym się świecie.
Nest Bank jest polskim bankiem komercyjnym skoncentrowanym na przedsiębiorcach oraz świadczącym usługi finansowe dla klientów indywidualnych. Bank oferuje szeroki wachlarz produktów i usług, w tym konta osobiste i oszczędnościowe, kredyty, ubezpieczenia i inwestycje. Siła Nest Banku tkwi w podejściu do usług finansowych i silnym nacisku na innowacje. Bank kładzie nacisk na nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym sztuczną inteligencję i automatyzację procesów, które pozwalają mu działać sprawnie i skalować biznes przy jednoczesnym zapewnieniu klientom wysokiej jakości obsługi w rozsądnej cenie. W kwietniu 2024 roku Nest Bank stał się pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił swoim klientom asystenta bankowego w aplikacji opartego na ChatGPT (N! Asystent).
Firma EuroSoft Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1999 roku. Od początku istnienia zajmowała się dostarczaniem rozwiązań informatycznych, wspierających procesy biznesowe w różnych sektorach gospodarki. Oferujemy zaawansowane aplikacje, usługi serwisowe oraz sprzęt komputerowy. Stanowimy zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy dzięki swojemu doświadczeniu potrafią sprostać najtrudniejszym wymogom klientów. Budując nasze systemy uwzględniamy wszystkie uwagi i sugestie użytkowników- dlatego też są one w pełni kompletne, nowoczesne i intuicyjne w obsłudze.
Holter Do Domu jest centrum telemedycznym zajmującym się zdalnym opisywaniem badań holterowskich przez lekarzy kardiologów z ewentualnym wypożyczeniem sprzętu holterowskiego co pozwala na wyskalowanie badań w placówkach medycznych. Mamy też ofertę dla klientów indywidualnych- wysyłka holtera do domu pacjenta, na drugi dzień od złożenia zamówienia przez naszą stronę internetową. Zatrudnieni kardiolodzy są profesjonalistami w dziedzinie zaburzeń rytmu serca.
Jesteśmy wiodącą fińską spółką założoną w 1974 roku, która zajmuje się diagnostyką in vitro (IVD). Opracowujemy, produkujemy i dystrybuujemy szybkie, niezawodne testy diagnostyczne dla punków opieki nad pacjentem. Naszą misją jest promowanie zdrowia na całym świecie poprzez stosowanie szybkich i dokładnych testów diagnostycznych. Dostarczamy rozwiązania do walki z opornością na środki przeciwdrobnoustrojowe (AMR), jednego z największych globalnych zagrożeń zdrowotnych, a zarazem wspieramy zrównoważone stosowanie antybiotyków przepisywanych w podstawowej opiece zdrowotnej. W tym roku, obchodzimy 50 lecie naszego istnienia i rozpoczynamy podróż na kolejne 50 lat!
Centra Zdrowia Psychicznego MindHealth to sieć nowoczesnych placówek zdrowia psychicznego w różnych miastach Polski, specjalizujących się w kompleksowej opiece psychiatrycznej i psychologicznej na najwyższym poziomie. Oferujemy szeroki zakres usług: diagnozę, leczenie zaburzeń psychicznych, psychoterapię indywidualną, grupową, rodzinną i terapię uzależnień. Nasze placówki zapewniają opiekę dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Integralną częścią naszej sieci jest prywatny Szpital MindHealth z oddziałami psychiatrycznymi w Warszawie, który oferuje opiekę stacjonarną i całodobową dla dorosłych wymagających intensywniejszego wsparcia.

Zostań wystawcą podczas konferencji!

Współpraca podczas konferencji z cyklu Forum Menedżerów Służby Zdrowia to wspaniała okazja, aby zaprezentować swoje rozwiązania przed osobami decyzyjnymi w podmiotach leczniczych. Wśród form partnerstwa przewidujemy m.in. możliwość prowadzenia wykładu w trakcie spotkania, stoisko w części wystawienniczej, dołączenie ulotek, a także udostępnienie kontaktów biznesowych.

Skontaktuj się z nami:
biuro@mcbkonferencje.pl
533-163-882

 

Zgłoś swój udział


Wypełnij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń

+48 533 163 882

1 Pakiet

Udział w konferencji,
Poczęstunek (kawa i przekąski) w trakcie konferencji,
Możliwość zadania pytań prawnikowi i trenerowi biznesu,
Zestaw e-booków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady.

Cena: 349 zł brutto

2 Pakiet

Udział w konferencji,
Poczęstunek (kawa i przekąski) w trakcie konferencji,
Możliwość zadania pytań prawnikowi i trenerowi biznesu,
Zestaw e-booków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady,
Dostęp do nagrań z konferencji (30 dni).

Cena: 699 zł brutto

3 Pakiet

Zestaw e-booków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady,
Udział w konferencji,
Poczęstunek (kawa i przekąski) w trakcie konferencji,
Możliwość zadania pytań prawnikowi i trenerowi biznesu,
Dostęp do nagrań z konferencji (90 dni),
Voucher na obiad w trakcie konferencji,
Certyfikat potwierdzający udział,
Wideo z kursem “Konstruktywna ocena pracownicza”
Wideo z kursem “Motywowanie pracowników i automotywacja menedżera”

Cena: 999 zł brutto