Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej, Online, 25-26.06.2025

O KONFERENCJI

25 i 26 czerwca  2025 roku w trybie Online odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Opieki Zdrowotnej.

W trakcie konferencji poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące prowadzenia podmiotów leczniczych.
Z konferencji dowiesz się m.in.:

– Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne i zadbać o prawa pracowników.
– Jak skutecznie zarządzać budżetem i minimalizować ryzyko finansowe w placówce.
– Jak przekształcić podmiot w bezpieczną spółkę i zadbać o prawidłowe dziedziczenie.
– Jak budować lojalność pacjentów?
– Jak przygotować się na zmiany w przepisach dotyczących świadczeń zdrowotnych i praw pacjenta.
– Jak unikać kryzysów wizerunkowych oraz dostosować komunikację do wymagań RODO i potrzeb pacjentów.

  • Agnieszka Rudnicka-Szymczak

    Agnieszka Rudnicka-Szymczak

    Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Ukończyła podyplomowe studia na SGH Zarządzanie Zakładami Opieki Zdrowotnej. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Posiada międzynarodowe certyfikaty z zakresu zarządzania projektami(Prince2, Prince2Practictional, Management of Risk, Agile, Facylitation)
    Obecnie, studentka podyplomowych studiów MBA Healthcare Innovation & Technology w Centrum Kształcenia Podyplomowego Łazarski w Warszawie. Jest członkiem zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych” (System E-zdrowie, P1).

  • dr n. praw. Maciej Gibiński

    dr n. praw. Maciej Gibiński

    Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania
    i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200 placówek medycznych w Polsce.

  • Katarzyna Adamska

    Katarzyna Adamska

    Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji.

  • Katarzyna Łempicka

    Katarzyna Łempicka

    Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według normy ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznych – wspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy.

  • Przemysław Kosiński

    Przemysław Kosiński

    Radca prawny i partner Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych. Osoba z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w prawie korporacyjnym.

    Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w sprawach gospodarczych, w szczególności w zakresie sukcesji i przekształceń działalności gospodarczych w spółki kapitałowe. Sprawny negocjator i dokładny analityk. Ceni sobie biznesowy networking i budowanie dobrych relacji. Od 2012 roku nieprzerwanie publikuje na łamach dwumiesięcznika „Radca prawny”, gdzie dzieli się swoją wiedzą
    i doświadczeniem.

  • Helena Wloka

    Helena Wloka

    11 lat związana z Przedsiębiorstwem Konsultingowym AGM, w którym realizuje się doradzając placówkom medycznym na terenie całego kraju. Specjalistka ds. marketingu i sprzedaży, po spotkaniu z nią, osoby zarządzające podmiotami medycznymi wiedzą czy najwłaściwszym kierunkiem jest wdrożenie akredytacji, czy może systemu ISO oraz w jaki sposób pozyskać środki na dofinasowanie zakupu sprzętu, szkoleń i doradztwa w swoim podmiocie.

  • Katarzyna Kuligowska

    Katarzyna Kuligowska

    Twórczyni marki Przestrzeń Holistycznego Rozwoju, Trenerka Rozwoju Osobistego i Biznesu. Od ponad 10 lat prowadzę własną firmę szkoleniową, w nurcie rozwoju osobistego i rozwoju samoświadomości. Wspieram przedsiębiorców w szlifowaniu ich liderskich kompetencji oraz w rozwoju ich zespołów w obszarze efektywności, komunikacji, sprzedaży, rozwiązywania konfliktów, budowania kultury organizacji opartej o szacunek i empatię. Pracuję z klientami w czasie grupowych warsztatów i w czasie indywidualnych sesji. Pracujemy na poziomach świadomości i nieświadomości, co efektywnie wspiera proces zmian klienta, odblokowując jego potencjał, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

  • Rafał Siemieniec

    Rafał Siemieniec

    Rafał posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w doradztwie transakcyjnym, obejmującym projekty fuzji i przejęć, transakcje joint venture oraz nieruchomości. Doradzał inwestorom krajowym
    i zagranicznym, w tym z sektora ochrony zdrowia, produkcyjnego, budowlanego oraz spółkom z udziałem Skarbu Państwa. Specjalizuje się w transakcjach na udziałach (share deal), majątku spółek (asset deal) oraz wspólnych przedsięwzięciach. Posiada doświadczenie w postępowaniach koncentracyjnych przed Prezesem UOKiK, nadzorze nad analizami due diligence oraz w bieżącej obsłudze korporacyjnej spółek, w tym ich zakładaniu, przekształceniach i likwidacji.

  • Ewelina Nazarko Ludwiczak

    Ewelina Nazarko Ludwiczak

    Ewelina Nazarko Ludwiczak jest ekspertem komunikacji obszaru medycyny i zdrowia z ponad 20 letnim doświadczeniem. Stworzyła i zarządzała pierwszym działem PR w szpitalu publicznym (Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”). Autorka kampanii społecznych, wykładowca MBA, właścicielka firmy ENMEDICA CONSULTING. Laureatka nagród branży PR.

  • Mirosław Fiałek

    Mirosław Fiałek

    Mirosław posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w doradztwie prawnym na rzecz przedsiębiorców, w szczególności w obszarze transakcji fuzji i przejęć i restrukturyzacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektach transakcyjnych, w szczególności w sektorze ochrony zdrowia, a także w doradztwie na rzecz przedsiębiorców poszukujących inwestorów lub sprzedających swoje przedsiębiorstwa. Jego dogłębna znajomość rynku
    i dokumentacji transakcyjnej pozwala mu skutecznie przeprowadzać negocjacje i realizować transakcje.

  • dr Anna Martens

    dr Anna Martens

    Jest prezesem firmy badawczo-szkoleniowej OnData. Od lat jej pasją i pracą są badania User i Customer Experience. Doktorat z literaturoznawstwa zrobiła na paryskiej Sorbonie, a umiejętności badawcze pogłębiała zdobywając kolejne certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT). Od 2008 roku bada, wykłada i szkoli. W tym czasie przeprowadziła już pewnie ponad 10 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Szkoli z badań marketingowych
    i Data Storytelling. Badania prowadzi dla wielu branż, w tym transportowej, budowlanej, produkcyjnej, usługowej i medycznej.

Zgłoś swój udział


Wypełnij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń

+48 533 163 882

1 Pakiet

Pakiet Podstawowy

  • Udział 1 osoby (dwa dni)
  • Dostęp do czatu z możliwością zadawania pytań prowadzącym
  • Zestaw e-booków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady
Cena: 399 zł brutto

2 Pakiet

Pakiet Rozszerzony

  • Udział 1 osoby (dwa dni)
  • Dostęp do czatu z możliwością zadawania pytań prowadzącym
  • Zestaw e-booków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady
  • 30-dniowy dostęp do nagranych materiałów
  • Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia w formacie PDF
Cena: 549 zł brutto

3 Pakiet

Pakiet Premium

  • Udział do 10 osób z jednego podmiotu (dwa dni)
  • Dostęp do czatu z możliwością zadawania pytań prowadzącym
  • Zestaw e-booków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady
  • 3-miesięczny dostęp do nagranych materiałów
  • Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia w formacie PDF
  • Kurs wideo z zakresu oceny pracowniczej
  • Kurs wideo z zakresu dyscyplinowania pracowników
Cena: 999 zł brutto

Partnerzy

Newsletter